Varför är vi här?

Jag tror inte att jag är ensam när jag påstår att bloggande har blivit ett nytt sätt att hamna i rampljuset. Den framtid som Andy Warhol pratade om är redan här. Alla får vi våra 15 min, utan att vi egentligen tillför något.


Jag har länge ställt mig frågande till detta fenomen, men nu har jag insett att det kan vara en mötesplats för likasinnade.


Den här bloggen kommer inte att handla om kläder, inte om de senaste prylarna eller ens vad jag har gjort idag. Den kommer att handla om konsten att lära sig att VARA.


Om du har tagit dig hit betyder det att ni vill något mer med era liv. Du kanske har en förnimmelse av att det finns något större än dig och ditt "lilla jag"? Om du gör det så har du kommit rätt.


Här kommer jag att lägga upp boktips och diskutera med alla som är intresserade av själslig utveckling och hitta sitt inre och yttre syfte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0